Jens-Christian Smeby (red.), Sølvi Mausethagen (red.): Kvalifisering til profesjonell yrkesutøvelse
Jens-Christian Smeby (red.), Sølvi Mausethagen (red.): Kvalifisering til profesjonell yrkesutøvelse
Publisert 2017
Her finner du en oversikt over publikasjoner der forskere tilknyttet Forpro er forfattere eller medforfattere.
Forskerne i Forpro publiserer gjennom nasjonale og internasjonale tidsskrifter, samt bøker og annen formidling. På personsidene finner du mer utfyllende informasjon om publikasjoner og formidling av forskningen til de enkelte forskerne.
Publisert 2017
Jens-Christian Smeby (red.), Sølvi Mausethagen (red.): Kvalifisering til profesjonell yrkesutøvelse
Publisert 2017
Office-landscape-plan. By Newell Post at English Wikipedia. Public Domain
Øvrebø, Bjørn Arne: Kontorlandskap, til skade eller gagn? Artikkel i Ramazzini 2-2017.
Publisert 2017
Eriksen, Birthe and Soreide, Tina: Zero-Tolerance to Corruption? Norway’s Role in Petroleum-Related Corruption Internationally (June 30 , 2016).
Publisert 2017
Nordhaug, Marita: Partiality and Justice in Nursing Care, Routledge 2017
Publisert 2017
Knell, Mark: Hvordan teknologiske revolusjoner endrer verden. Forskningspolitikk, fagblad for forskning, høyere utdanning og innovasjon.
Publisert 2017
Stefan Gössling: Police Perspectives on Road Safety and Transport Politics in Germany. Sustainability 2017.
Publisert 2017
Susanne Garvis, Elin Eriksen Ødegaard: Nordic Dialogues on Children and Families, Routledge
Publisert 2017
Holden, E., Linnerud, K., Banister, D., Schwanitz, V. J. & Wierling, A. (2017). The imperatives of sustainable development: needs, justice, limits. Routledge.
Publisert 2016
Abrahamsen, Bente, Peter Forde Hougaard, Aleksander Årnes Madsen, Anne Leseth, Oddgeir Osland og Tatjana Zlatanovic: Utdanningsledelse i sykepleierutdanningen. HiOA rapport nr. 9 2016
Publisert 2016
Thomas Dahl mfl. (ekspertgruppa om lærerrollen): Om lærerrollen. Et kunnskapsgrunnlag.
Publisert 2016
Dent, Mike, Ivy Lynn Bourgeault, Jean-Louis Denis, Ellen Kuhlmann (eds.): The Routledge Companion to the Professions and Professionalism. Routledge
Publisert 2016
Johansen, Martin Blok: ‘The way I understood it, it wasn’t meant to be understood’ – when 6th grade reads Franz Kafka. Journal of Curriculum Studies